Dizelski motori Citroën (visokotlačno ubrizgavanje dizela) rabe tehnologiju zajedničkog voda (Common Rail): jedan vod za ubrizgavanje napaja brizgaljke pod vrlo visokim tlakom.
Taj posve elektronički upravljani uređaj optimalno nadzire mješavinu goriva i zraka, bez obzira na uvjete uporabe. Posljedica toga je znatno smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2.
Točnost sustava ubrizgavanja Common Rail najnovije generacije rezultira i poboljšanim radnim učinkom motora. Pouzdanost, elastičnost i obilje okretnog momenta već pri najmanjem broju okretaja motora, zvučna udobnost, mala potrošnja i smanjeno zagađenje ispušnim plinovima: sve su to priznate kvalitete po kojima se ističu dizelski motori HDi.
Dostupna na motorima HDi (dizelskim), ta tehnologija ima sustav Stop and Start druge generacije (s reverzibilnim alternatorom i sustavom e-booster koji omogućuju gotovo trenutno pokretanje motora, za samo 0,4 s.).
Mikrohibridna tehnologija e-HDi nudi posve novo iskustvo vožnje pružajući izniman užitak u vožnji uz znatno očuvanje okoliša.
Tehnologija e-HDi pretvara kinetičku energiju nastalu pri usporavanju u električnu čime se smanjuje potrošnja goriva i emisija CO2 (do 15 % u gradskoj vožnji).
Novi motori BlueHDi 150 i 180 udovoljavaju zahtjevima norme Euro 6 smanjujući potrošnju goriva i emisiju (od 110 g CO2/km).
Motor BlueHDi 150 dostupan je u novim modelima Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso.Motor BlueHDi 180 dostupan je u modelu DS 5.Motor BlueHDi 100 dostupan je na modelima Citroën C4 Cactus, DS 3 i DS 3 Cabrio.Motor BlueHDi 120 dostupan je na modelima DS 3, DS 3 Cabrio i DS 5.