Citroën slavi 55. godišnjicu modela Méhari premijerno predstavljenog 16. svibnja 1968. na golf terenu Deauville u Normandiji. U gotovo 20 godina, od 1968. do 1987., proizvedeno je 144.953 primjeraka (od čega 1.213 izvedbi Méhari 4x4) što je bio doista zadivljujući uspjeh. Méari je postao kultni automobil kako za marku Citroën tako i za svijet automobilizma.
Citroën Oli [all-ë] je zadivljujući konceptualni manifest inteligentnih ideja koje su usmjerene na transformaciju statusa quo. To je pravi put za električnu, optimističku i funkcionalnu mobilnost koji će u bliskoj budućnosti poboljšati svakodnevni život svih nas.
Citroën premijerno predstavlja novi identitet i novi logo marke, koji najavljuju novo uzbudljivo i važno poglavlje njegove historije.
Citroën slavi 40. godišnjicu modela BX koji je prvi put javnosti predstavljen 23. septembra 1982. godine ispod Ajfelove kule. BX je porodično vozilo iz 80-ih godina prošlog stoljeća upečatljivog stilskog dizajna s potpisom italijanske karoserijske kompanije Bertone koja je proizvela 2,3 miliona primjeraka.