NOVI SUV C5 AIRCROSS UTJELOVLJUJE NOVI IZGLED MARKE I NAJAVLJUJE PLUG-IN HIBRIDNU OFENZIVU MARKE CITROËN NA SALONU AUTOMOBILA U PARIZU 2018

Na Salonu automobila u Parizu, koji će se održati od 4. do 14. oktobra 2018., Citroën će naglasiti dosljednost svog novog izgleda vođenog sloganom marke «Inspired By you»:

  • Prodajna dinamika potaknuta je s obnovljenom, snažnom i dosljednom gamom, sa 6 modela lansiranim u manje od 2 godine koji dijele jedinstven dizajn, kao i izvanrednu udobnost iz programa Citroën Advanced Comfort® sa svjetskom premijerom: Novi SUV C5 Aircross, novom perjanicom Marke proizvedenoj u Francuskoj.
  • Marka predstavlja prvu fazu u svojoj ofenzivi kako bi postigla 100% električnu gamu sa Svjetskom premijerom: Novi SUV Citroën C5 Aircross Hybrid Concept.
  • Ikonska Marka, koja će proslaviti stogodišnjicu 2019., slavi 70. rođendan Spačeka i udružuje se s ikonama poput Jean-Charles de Castelbajaca i ELLE u svijetu mode ili Rip Curl u surfanju.

Na štandu od 1 600 m2, Citroën otkriva potpuno obnovljenu, suvremenu i dosljednu gamu. Proizvodna ofenziva koja postaje uspjeh. U prvoj polovici 2018., Marka je ostvarila rast od 9% na svjetskoj razini. U Europi, Citroën je zabilježio najvišu razinu prodaje u zadnjih sedam godina s putničkim i lakim komercijalnim vozilima. Ovi rezultati potaknuti su uspjehom posljednjih lansiranja: C3, novi C4 Cactus, SUV C3 Aircross u Europi i SUV C5 Aircross u Kini.

Ta dinamika je podržana sveobuhvatnim razvojem Marke koju inspiriraju kupci i njihov način doživljaja automobila i koja se predstavlja na Salonu automobila u Parizu sa:  

01 - SNAŽNOM, SUVREMENOM I DOSLJEDNOM GAMOM

Snažni modeli koji dijele novi stil i suvremen, sveobuhvatan i homogen komfor proizašao iz programa Citroën Advanced Comfort®.

  • «SUV» ZONA sa svjetskom premijerom Novog SUV Citroën C5 Aircross, uz SUV C3 Aircross koji je već vrlo uspješan (više od 100.000 prodanih vozila). Dva SUVa pružaju više karaktera, udobnosti,prostranosti i modularnosti.
  • «LIMUZINA» ZONA, u kojoj je izložena Nova limuzina C4 Cactus s inovativnim ovjesom s Progresivnim hidrauličnim graničnicima® u blizini najprodavanijeg modela C3 koji je prodan u više od  400000 primjeraka.
  • «OBITELJ» ZONA s modelima iznimne udobnosti prilagođenih svim potrebama kupaca, s 3. generacijom Novi Berlingo, predstavljenog u dvije inačice M i XL, zajedno s monovolumenima Grand C4 SpaceTourer i SpaceTourer.

02 – MARKA KOJA JE DIO ENERGETSKIH PROMJENA  

  • Svjetska premijera: Novi SUV Citroën C5 Aircross  Hybrid Concept. Ovaj koncept najavljuje hibridnu punjivu izvedbu novog SUV C5 Aircross, prvog modela PHEV Citroën u sklopu strategije „Core Model Strategy „ s kojom će do 2023. imati 80% game s električnom ponudom i 100% u 2025. Ovaj model ima veću udobnosti zahvaljujući svojoj svestranosti i načinom rada Zéro Emission.
  • Gama modela u potpunosti homologirana prema novom protokolu WLTP koja koristi najučinkovitije tehnologije u pogledu standarda kontrole onečišćenja poput SCR (Selective Catalytic Reduction) na dizelskom BlueHDi motoru ili filtar čestica za motore s direktnim ubrizgavanjem.    

03 – IKONSKA MARKA, STOGODIŠNJICA MARKE 2019. GODINE

  • Zona «Modi automobil/umjetnički automobil» koja sadrži kreacije umjetnika Jean-Charles de Castelbajac (E-MEHARI, C3)
  • Povezivanje s drugim ikonskim markama: časopis ELLE (C3) i Rip Curl (C3 Aircross et SpaceTourer)
  • Zona «Racing», sa C3 WRC i simulatorom vožnje za posjetitelje.
  • Animacije oko butika « Le Petit Citroën » s novim dostavnim Berlingom preuređenim u «Café Bulle» powered by Orangina.
  • Pogled na povijest Marke koja će proslaviti 100 godina u 2019. te izložiti dostavni Spaček i 5 HP!

PRAKTIČNE INFORMACIJE

Susret na štandu Citroën (Paviljon 1 / Štand C320):

  • Utorak, 02. listopada i srijeda, 03. listopada 2018 (novinarski dani)
  • Od četvrtka, 04. listopada do nedjelje, 14. listopada 2018 (dani za posjetitelje)

«The World of Citroën», izvedba uživo «Inspired by you», održat će se u utorak, 02. listopada u 10h00 na štandu «La Maison Citroën».

Od 8:00 sati imate mogućnost napraviti intervju sa glasnogovornicima Marke:

  • Startegija Komunikacije i Marketing: Arnaud Belloni, Direktor Komunikacija i Marketinga
  • Strategija Proizvoda: Xavier Peugeot, Direktor proizvoda Citroën,
  • Strategija Dizajn: Jean-Pierre Ploué/ Cyril Pietton/ Jean-Arthur Madelaine
  • Novi SUV C5 Aircross:
    • Patrick Fontana, Šef projekta SUV C5 Aircross
    • Andrew Cowell, Voditelj dizajna SUV C5 Aircross
    • Jean-Philippe Lamy, Direktor projekta SUV C5 Aircross
    • Thérèse Joder, Direktorica tvornice u Rennes
  • Novi SUV Citroën C5 Aircross Hybrid Concept: Pierre Monferrini, Voditelj projekta proizvoda
  • Novi Citroën Berlingo: Caroline Damey i Nicolas Judenne, Voditelj projekta Novi Berlingo
  • Art Car E-MEHARI & C3 JCC+: Jean-Charles de Castelbajac, francuski kreator
  • Ovjes s progresivnim hidrauličnim graničnicima®: Nicolas Berlinger, Tehnički expert novih ovjesa