Sve naše brošure i katalozi su kreirani u PDF formatu.
Ukoliko na Vašem računaru nemate instaliran Adobe Reader besplatnu verziju možete preuzeti ovdje...
Zahvaljujući novoj modularnoj platformi, nova generacija Jumpy-a opremljena je optimiranom konstrukcijom za korisnije, udobnije i sigurnije usluge. Objedinjuje najnovija tehnološka rješenja za pomoć u vožnji i motore koji ga čine idealnim partnerom „junaka svakodnevnice“. Novog Jumpy-a dostupnog u tri različite dužine i opremljenog bočnim kliznim vratima s automatskim otvaranjem (uz doplatu) možete pogledati promotivnom videu.
Novi Citroën Jumpy dizajniran je po uzoru na osobna vozila iz sveta sportskih terenaca. Odlikuje se fluidnim dizajnom bez agresivnih linija te svojim obujmom ističe pouzdanost i robusnost. Što je s njegovim karakterom? Energičan, a opet umirujući! Sprijeda predstavlja kratak poklopac motora, postavljen vodoravno te je naglašen širokim svjetlima koja ostavljaju dojam dominacije na cesti.
Verzija novog Jumpy-a koja je namijenjena prijevozu osoba se kao i gospodarska verzija slaže s Citroënovim smjernicama oblikovanja. Na prednjoj maski istaknut je potpis Marke čiji se chevroni s obiju strana protežu do svjetala. Prednji kraj naglašen je čvrstim odbojnikom u koji su ugrađene kontrastne crne rešetke ventilacijskih otvora koje ističu robustan stil novog kombija Jumpy.
Bočni izgled novog Jumpy-a sa širokim kliznim bočnim vratima ukazuje na prostranu unutrašnjost te daje naslutiti brojne mogućnosti uređenja i prerada. Svojim suvremenim robusnim dizajnom koji se temelji na funkcionalnosti i praktičnosti, vozilo koje ide u korak s vremenom prirodno se nameće kao idealan partner poslovnih korisnika.
Novi Jumpy kombi vam pruža opuštenu i jednostavnu vožnju zahvaljujući korisnim tehnologijama pomoću kojih ćete u svakom trenutku ostati usredotočeni na događanje na cesti. Na 7-inčnom ekranu na dodir spojene su sve funkcije, medijski sistem, navigacija i telefon. Opremljen je vrhunskim dodirnim zaslonom koji je dovoljno lagano dodirnuti vrškom prsta za pregledavanje podataka.
Učinkoviti dizelski motori s kojima je opremljen novi Citroën Jumpy kombi postižu veoma nisku kombinirano potrošnju i niske emisije CO2, što posebno važi za dizelski motor Blue HDi 115: 5,1 l/100 km i 133 g/km CO2.
Osim optimalne potrošnje goriva, tim motorima omogućuje se smanjenje troška upotrebe jer interval servisiranja iznosi 40.000 km ili dvije godine.
Novi Jumpy kombi je dostupan u tri duljine, a čak u verziji XS duljine 4,60 m u kabinu može primiti do devet osoba. Prije svega je namijenjen prijevozu osoba, zabavnim kampovima i mjesnim udrugama kojima je potreban što veći broj sjedećih mjesta i što više prostora.
Učinkovita arhitekturna konstrukcija novog Citroëna Jumpy-a prilagođena je svim potrebama u službi funkcionalnosti, praktičnosti i ergonomije. Modularna konstrukcijska osnova posljednje generacije, koja je posebno ojačana za njega, proizašla je iz platforme vozila C4 Picasso.
Nudi do 1400 kg dozvoljenog opterećenja, 6,6 m3 obujma tovarnog prostora i do 2,5 tone mase priključnog vozila. Rezultat modularnog dizajna su i dva različita međuosovinska razmaka (2,92 m i 3,27 m) kao i dva stražnja prevjesa (0,80 m i 1,15 m), koja se u različitim kombinacijama mogu dobiti za tri duljine.
Novi Citroën Jumpy dostupan je u tri duljine. Osim duljina M (4,95 m) i XL (5,30 m) koje spadaju među najtraženije modele na tržištu, ovo gospodarsko vozilo nudi još jednu inovativnu verziju sa samo 4,60 m duljine koja je kompaktna, a ujedno praktična. Poput drugih dviju duljina M i XL, verzija XS nudi nosivost do 1400 kg. Očigledno je da su najkraći najbolji kombiji, zar ne?
Odlično se snalazi u različnim situacijama! Verzije XS i M novog Jumpy-a visine od samo 1,90 m mogu bez ikakvih poteškoća parkirati u sve podzemne garaže gdje vozila tog segmenta teško pristupaju. Od sada više nećete voziti oko uličnog bloka jer je u ulaz u podzemnu garažu prenizak. Tako ćete uštedjeti na vremenu jer ćete vozilo parkirati u neposrednoj blizini svojih klijenata.
(verzija XL: 1,93 m)
Citroënova udobnost vam je na usluzi! Bilo da je u unutrašnjosti s presvlakama sjedala i instrument pločom ili izvan vozila s udobnošću u vožnji. Novi Citroën Jumpy pratiće vas kod profesionalnih zadataka i nuditi vam funkcije koje su specifične za osobna vozila. Svaki odlazak na put učinkovito ćete završiti i obaviti potpuno bezbrižno.
Imate pune ruke? Nema problema… ekskluzivna u tom segmentu, automatska funkcija omogućuje otvaranje i zatvaranje bočnih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otključava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski.
Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaključavaju. Tom se funkcijom također pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke!
Zahvaljujući posebnoj pregradi i modularnom bočnom suvozačevom sjedalu u preklopljenom položaju, Moduwork oslobađa ravnu podnicu za utovar na ravnom podu. Zajedno s mrežom protiv proklizavanja postavljenom na strani vozačeva sjedala, Moduwork omogućuje produljivanje tovarnog prostora za 1,16 m (do 4 m korisne duljine kod verzije XL).
Također omogućuje da se kabina novog Jumpy-a preradi u pravi ured na kotačima zahvaljujući sniženom središnjem naslonu za ruke koji je opremljen rotirajućim stolićem s elastičnom i prianjajućom trakom protiv klizanja predmeta (prijenosno računalo, tablet itd.). Osim toga, među dodatnom opremom na raspolaganju su posebni nosači za pametni telefon i tablet.
Bez obzira na stanje cesta, novi Citroën Jumpy nudi najvišu razinu udobnosti u vožnji, osobito zahvaljujući osovinama koje omogućuju vrlo precizno upravljanje uz istodobno očuvanje izvrsne amortizacije.
Novi Jumpy opremljen je ojačanom prednjom osovinom Pseudo MacPherson sa stabilizatorom te novom stražnjom osovinom s trokutastim ramenima pa njegova nosivost doseže 1400 kg. Uz te osovine moguć je pogon 4×4 (prerada koju je izvelo poduzeće DANGEL).
Ovisno o potrebama i području djelatnosti pojedinog poslovnog korisnika, novi Jumpy na svojim furgonima nudi dvije vrste obloga: od neobrađenog i od obrađenog drva (protuklizno, zaštićeno aluminijskim pragovima, vodonepropusno i lako perivo). Dostupno je nekoliko kombinacija kompleta u svrhu zaštite tovarnog prostora od samog poda i cijelom duljinom obloga na vratima do blatobrana.
Novi Jumpy ima brojne pretince raspoređene po kabini, od kojih se sprijeda nalaze donji pretinac za sitnice s utičnicom od 3,5 mm i 12 V te USB utičnicom (ovisno o verziji), veliki pretinac ispod suvozačeve klupe u koju stanu, na primjer, cipele i zaštitna kaciga za gradilište, držači za čaše sa svake strane armaturne ploče, gornji središnji pretinac i dva velika pretinca na prednjim vratima u koje stane boca od 1,5 litra.
Novi Citroën Jumpy nudi opuštenu, jednostavnu i potpuno sigurnu vožnju. Osim funkcija koje su korisne u svakodnevici kao što su otključavanje i pokretanje vozila bez ključa (ADML) te klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem, novi Citroën JUMPY nudi razne tehnologije koje pojednostavnjuju vožnju.
Ekskluzivni sustav pomoću kojeg stražnja kamera šalje prikaz stražnjeg prostora pod uglom do 180°, gledano s visine, na 7-inčni ekran na dodir. Kada se vozilo približi prepreci, sustav automatski približi sliku stražnjeg prostora kako bi se točnije prikazala preostala udaljenost.
Usavršen sustav protiv proklizavanja koji optimira prianjanje prednjih kotača ovisno o vrsti podloge. Grip Control se može upariti s opcijom paket gradilište (povećana nosivost, ovjes povišen za 20 mm, zaštitna ploča ispod motora) kojim se pospješuje prianjanje novog Jumpy-a na zahtjevnim podlogama, na primjer, na gradilištima, neasfaltiranim cestama ili putovima.
Ova tehnologija omogućuje vozaču da neprekidno gleda cestu i da u vidnom polju na prozirnoj ploči ima sve bitne informacije za vožnju (trenutačnu i preporučenu brzinu, postavljenu brzinu na tempomatu/limitatoru brzine, postavke navigacijskog sustava i upozorenje na opasnost od sudara). To je velika novost među vozilima u tom automobilskom segmentu.
Citroën Connect Nav (ovisno o verziji) je novi navigacijski sustav 3D, osjetljiv na dodir i spojen s internetom u stvarnom vremenu kojom se upravlja glasovnim prepoznavanjem ili putem 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir. CITROËN Connect Nav povezan je s internetskim uslugama kao što je TomTom Traffic, funkcija koja nudi informacije o stanju u prometu u stvarnom vremenu, pronalazi benzinske postaje i parkirališta te njihove cijene, pruža informacije o vremenu i pronalazi mjesne znamenitosti. Korisnici će znati cijeniti i opciju upozorenja na opasna područja, koja omogućuje vizualno i zvučno obavještavanje o područjima s čestim nesrećama i opasnim područjima.
Želite li slušati muziku preko svog pametnog telefona ili naći pravi put do cilja? Sistemom Mirror Screen to je potpuno jednostavno i intuitivno (obvezno s kompatibilnim telefonom)! Vaše kompatibilne aplikacije će se prikazati na 7-inčnom ekranu na dodir vozila. Mirror Screen djeluje u vezi s protokolima Apple CarPlayTM i MirrorLink®. Praktično, zar ne?
Prilagodljivi tempomat omogućuje vozaču da dopusti vozilu da se prilagodi brzini vozila koje se nalazi ispred njega. Taj automatski sustav regulacije može smanjiti brzinu za do 20 km/h tako da utječe samo na papučicu gasa, bez pritiskanja kočnice.
Sustav za nadzor mrtvog ugla, koji narančastom diodnom lampicom ugrađenom u kut retrovizora obavještava vozača o prisutnosti vozila u mrtvom uglu. Sastoji se od četiri senzora smještenih na prednjem i stražnjem odbojniku i aktivan je na brzini od 12 do 140 km/h.
Taj je sustav prava novost, radi pomoću kamere smještene u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla i upotpunjuje podatke opcionalnog navigacijskog sustava. Tako vozač u svakom trenutku raspolaže informacijama o trenutačnim ograničenjima u prometu. Kada kamera prepozna prometni znak s ograničenjem brzine, vozač može pritiskom tipke prihvatiti preporučenu brzinu.
Omogućuje smanjenje tjelesnih ozljeda putnika time što koči umjesto vozača zahvaljujući višenamjenskoj kameri smještenoj u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, i to u sljedećim slučajevima:
- pri brzini od 0 do 30 km/h sprječava sudar sa statičnim ili pokretnim preprekama ili s pješacima,
- pri brzini višoj od 30 km/h smanjuje brzinu prije sudara.
Novi Citroën Jumpy nudi dizelske motore Euro 6 iz porodice BlueHDi. Ta nova generacija motora koju CITROËN nudi od kraja 2013. omogućava osjetno smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx) i ujedno smanjuje emisiju CO2 zahvaljujući inovativnoj ispušnoj liniji. Katalizator SCR smješten je ispred filtra krutih čestica s dodatkom i jedini je sustav naknadne obrade ispušnih gasova koji emisiju NOx može smanjiti do 90 %, a ujedno i emisiju CO2 do 4 %.
Različitim dizelskim motorima kojima je opremljen Novi Citroën JUMPY postižu se sljedeće vrijednosti potrošnje u mješovitoj vožnji i emisije CO2 (kod duljine XS):
• BlueHDi 95 BVM (70 kW - 210 Nm pri 1750 okr/min): 5,5 l/100 km i 144 g/km CO2
• BlueHDi 95 S&S ETG6 (70 kW - 240 Nm pri 1750 okr/min): 5,2 l/100 km i 135 g/km CO2
• BlueHDi 115 S&S BVM6 (85 kW - 300 Nm pri 1750 okr/min): 5,1 l/100 km i 133 g/km CO2
• BlueHDi 120 BVM6 (90 kW - 340 Nm pri 2000 okr/min): 5,5 l/100 km i 144 g/km CO2
• BlueHDi 120 S&S BVM6 (90 kW - 340 Nm pri 2000 okr/min): 5,3 l/100 km i 139 g/km CO2
• BlueHDi 150 S&S BVM6 (110 kW - 370 Nm pri 2000 okr/min): 5,3 l/100 km i 139 g/km CO2
• BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 kW - 400 Nm pri 2000 okr/min): 5,8 l/100 km i 151 g/km CO2