CITROËN I LE COQ SPORTIF: KREATIVNI SUSRET

CITROËN predstavlja rezultat lijepog susreta s još jednom kreativnom i odvažnom francuskom markom: Le Coq Sportif. Za proslavu 70 godina postojanja furgona Type H, dvije su se marke povezale kako bi se personalizirao autentični Type H te novi Jumpy u bojama marke Le Coq Sportif.

 

SUSRET DVIJU KULTNIH FRANCUSKIH MARKI

Prije 5 godina, kako bi obilježila svoj povratak u najveći francuski biciklistički događaj, marka Le Coq Sportif je odabrala model Citroën type H. Simbolično vozilo koje se svojim izgledom i poviješću svima urezao u pamćenje i koje dalje oduševljava mlade i starije svojom pojavom.

Bliskost i druženje s ljudima su vrijednosti koje su osobito važne u biciklizmu i koje usmjeravaju obvezu marke Le Coq Sportif u kreiranju kvalitetne, udobne i stilski odvažne proizvode.

 

2 KONCEPTA KOJA POVEZUJU 2 MARKE

Ova dva konceptna vozila temeljena na modelima Type H i Novi Jumpy, spajaju 70 godina povijesti te dočaravaju snagu marke CITROËN u segmentu laganih gospodarskih vozila. Dva koncepta koji su plod važnog rada na vanjskoj i unutarnjoj personalizaciji kako bi se istaknule boje marke Le Coq Sportif. Oni predstavljaju stilsku viziju pokretnih radionica za bicikle:

  • Type H radi svog autentičnog i nostalgičnog značaja s toplim materijalima
  • Novi Jumpy sa svojim modernim i pročišćenih linija oko bijele boje i jednostavnošću

Oba konceptna vozila poigravaju se kontrastom između sjajne bijele boje te pravokutnih blokova plave i crvene.

 

POKRETNE RADIONICE U FRANCUSKIM BOJAMA

Tip H i Novi Jumpy prerađeni su u lake pokretne radionice za održavanje bicikla. Također, po potrebi, može se koristiti za druge namjene (izlaganja, promocije…).

Do njihovog je razvoja došlo dijeljenjem kreativnih energija i stručnosti iz stilskog centra marke CITROËN i dizajnerskog odjela marke Le Coq Sportif.

Vozila uspješno zastupaju boje marke le coq sportif isticanjem imena i logotipa marke u crnoj boji na svakoj strani.

 

TYPE H: POVRATAK IKONE

Type H igra na kartu autentičnosti i nostalgije. Njegova topla i jednostavna unutrašnjost daje prednost ugodnoj atmosferi i udobnosti zbog drvene postave na koju se sprema alat.

U kabini, sjedala su od prirodne kože čokoladne boje i daje poseban ugođaj unutrašnjosti.

 

JUMPY: SUVREMENE PROČIŠĆENE LINIJE

Novi Jumpy se poigrava modernim i pročišćenim stilom. Oslanja se na crne obloge koje stvaraju kontrast sa sjedalima od bijele kože i ukrašeni prošivima od plave, bijele i crvene boje.

Ova igra s bojama daje svježinu i dinamičnost konceptom vozilu koji ne krije svoju « umjetničku » crtu te inspiraciju od teme « Mondrian »-a.

 

GALERIJA SLIKA