CITROËN FABRIČKA GARANCIJA

Uprkos velikom profesionalizmu koji je unesen u proizvodnju vašeg automobila, određeni nedostaci se mogu pojaviti s vremenom!

Kako bismo sačuvali vaš automobil i omogućili vam da bezbrižno putujete, izlazimo iz okvira zakonske garancije i zamjenjujemo neispravne dijelove dijelovima ekvivalentnog kvaliteta kao originalna oprema.

 

Nova Citroën vozila imaju sljedeće garancije:

GARANCIJA PROIZVODNI DEFEKT BOJA KOROZIJA
KVAROVI, POKRIVENI GARANCIJOM Greška u proizvodnji na dijelovima koji nisu dijelovi koji se troše (npr. kočione pločice). Defekti u boji ili laku originalne karoserije. Rđanje: korozija karoserije iznutra prema van.
GARANCIJSKI SADRŽAJ

• Popravka ili besplatna zamena neispravnih delova.

• Pokriće troškova popravke na cesti ili vuče vozila u slučaju kvara pokrivenih garancijom.

Potpuna ili djelomična popravka boje ili laka radi otklanjanja kvara. Popravka ili zamjena neispravnih dijelova koji pokazuju gore spomenutu rđu zbog korozije.
TRAJANJE/KM

• 2 godine od datuma isporuke

• Nema ograničenja kilometraže

2 godine (putnička i laka komercijalna vozila)

• 12 godina (putnički automobil)

• 5 godina (komercijalno vozilo)

GARANCIJA BEZ STRESA

Gdje mogu pronaći detalje o garancijama?

Garancije su navedene u servisnoj i garantnoj knjižici koju ste dobili prilikom kupovine vozila.

Kako funkcionira garancija?

Bez obzira na koji problem naiđete, bilo da se radi o kvaru, nedostatku laka, rđenju karoserije iznutra prema van ili nečem drugom, važno je da znate kako na njega pravilno odgovoriti. Odmah idite u Citroënovu radionicu sa svojim servisnim i garantnom knjižicom. Samo kroz dijagnostiku koju obavlja ovlašteni Citroën serviser može se utvrditi da li je kvar pokriven Citroën ugovornom garancijom.

Šta se dešava ako je vaše vozilo neispravno zbog kvara pokrivenog garancijom?

• Odmah pozovite Citroën Asistencu!

S obzirom da dobro poznajemo Vaše vozilo, najkvalifikovaniji smo da otklonimo kvar u najkraćem mogućem roku.

 

• Biće pokriveni troškovi popravke pored puta ili vuče vozila do najbliže Citroën radionice (maksimalno 100 km).

• Ako popravka vašeg vozila traje duže od dva sata, servisni savjetnik će vam ponuditi alternativno prijevozno sredstvo za nastavak putovanja.


Šta ako prilikom kupovine vozila niste potpisali ugovor o produženi garanciji? Da li je sada prekasno za to?

Ne, ne brinite! Ugovor o garanciji možete zaključiti do posljednjeg dana važenja tvorničke garancije. Ako se odlučite na to, potrebno je samo da se obratite ovlaštenom servisu.

Odlučili ste prodati svoje vozilo? Istječe li garancija ako se proda?

Garancija je prenosiva i biće dostupna novom vlasniku vozila pod istim uslovima do kraja garantnog roka.

S kom morate stopiti v stik, če imate kakšno vprašanje o garanciji vašega vozila?

Prvo pregledajte servisnu i garantnu knjižicu koju ste dobili prilikom primopredaje vozila, a koja sadrži sve korisne informacije o garanciji.

U suprotnom, kontaktirajte Citroën servis.