KAMPANJA OPOZIVA ZRAČNIH JASTUKA TAKATA – pregled aktivnosti i mjera
4.7.2025

Posvećeni smo brizi o sigurnosti korisnika i odgovornom ponašanju, zato želimo da damo detaljno objašnjenje o aktualnim kampanjama opoziva koje provodimo u suradnji s proizvođačem i nadležnim institucijama. Naš je cilj osigurati da svi vlasnici vozila budu blagovremeno i adekvatno obaviješteni i da se neophodne sigurnosne mjere provedu što je prije moguće i što efikasnije. Slične aktivnosti provode i mnogi drugi proizvođači automobila u skladu s evropskim sigurnosnim propisima.

 

Stellantis izvještava da je 2024. godine, poput drugih proizvođača automobila (uključujući Volkswagen, Nissan, BMW, Toyota i Opel), također Citroën počeo da provodi kampanju opoziva za oko 441.000 vozila, uglavnom za modele Citroën C3, C4, DS3 i DS5, među kojima su vozila koja su bila prodata u BiH kao nova ili polovna. Trenutno je lansiranih nekoliko kampanja opoziva, gdje je potrebna zamjena zračnog jastuka. Podijeljene su na različite nivoe hitnosti prema dosadašnjim slučajevima neispravnosti.

 

Kako bismo prikupili trenutne i realne podatke o vozilima na našim cestama, kao što je slučaj sa svim opozivima vezanim uz sigurnost i emisije, aktivno surađujemo s Ministarstvom civilnih poslova Bosne i Hercegovine, koji nam, nakon podnošenja zahtjeva za upit, dostavlja trenutnu situaciju u vezi s posljednjim poznatim vlasnikom vozila.

 

Ukratko, kampanje su aktivne i vidljive u sistemima ovlaštenih servisera već od prošle godine, ali i u osnovnoj bazi situacija se mijenja, jer i druge države otkrivaju da su vozila uvezena u BiH i dodaju ih na listu naših klijenata. Stoga su naši ovlašteni serviseri već obavijestili svoje klijente, za koje imaju kontakt podatke, i izvršili zamjenu na određenom dijelu flote. Napominjemo da klijent može izabrati bilo koji Citroën ovlašteni servis za zamjenu.

 

Naši ovlašteni serviseri prilikom svake posjete klijenta uvijek provjeravaju eventualne kampanje opoziva. Međutim, ukoliko vlasnik vozila nije posjetio ovlašteni servis duže od šest mjeseci, može provjeriti postojanje kampanje kod bilo kojeg ovlaštenog servisera i po potrebi može obaviti rezervaciju termina.

 

Prema posljednjoj procjeni, trenutno na našim cestama ima oko 1.000 vozila na kojima nije bila obavljena jedna od kampanja opoziva. Za ova vozila imamo pripravljene posebne informacije i poziv koji će klijent primiti poštom.

 

Dobili smo i potvrdu od proizvođača da za sada ima dovoljno rezervnih dijelova i da žele da se kampanja završi što je prije moguće.

 

Još jednom ističemo da klijent u servisu s dokazanim vlasništvom može provjeriti postojanje kampanje za svoje vozilo već danas, čak i ako nije primio poziv servisera ili poštu.